spoil

by Alia Farhan, 10:35 PM
spoil....
aku nak ckp psal spoil kan anak....
ya...aku mmg agk manjakan anak....
tapi aku kurang setuju kadang2 dengan laki aku lagi2 bab2 nak belikan baju dia yg mcm gap kids ka guess kids ka...truddy teddy....

i mean come on....
utk baju cinonet ja harga nak RM90?GOSHHHH....tak payah la....bukan nak berkira....she stil in a rapid grow phase kot...kalau masa study microbe dulu...grow phase dia tgh mencanak-canak...means tbat kau beli baju tu kejap ja anak kau boleh pkai...maybe 2 3 kali dah xmuat sbb singkat or ketat sbb badan anak kau bertambah debot...

lagipun....
if u can buy 2 or 3 pieces with that price...why u should spend so much on that one piece?because of d brand??oh my.....
she stil a kid...kalau kecik2 da ajaq guess kids bagai..besaq2 nak pkai guess jugak ker?? nan adooo nyaa...mesti nak upgrade ke LV ka Prada ka...time tu kalau kita x dpt nk provide menda2 mcm tu...kang ada yg membentak???sapa yang susahhhh???

salah sapa???
salah kita kalau anak tu dah jd mcm Anakku Sazali...kecik2 da kita ajaq mcm tu...mesti la besaq2 dia nk bergaya d vogue d vasss kan....sbb tu kadang2 aku mcm bluerghhh jgk ngn laki aku tau....ngada2...ala skali ja i nk beli kat anak i...kt bini tak pulak!!cehhhhh(ini bukan jeles ngn anak)...

aku ni pesen nya kalau nmpk yg cantik...murah pun aku beli...cth mcm kasut...
aku: b jom beli kasut kt Adriana
amir: i nak beli Nike ja kt dia nnt
aku: poyo lah....nyampah pulak akuuu....

sengih ja lah laki aku....
sbb dia tau aku geram kt dia bab2 ni....
rasa nk cubit2 ja....

korang mcm mana pulak?


SHARE 0 comments

Add your comment

© ALIA FARHAN · THEME BY WATDESIGNEXPRESS