salam lebaran

by Alia Farhan, 11:30 AM
assalamualaikum...

kat sini just nk ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin...
kalau ada slah silap disepanjang penulisan yg mana ada mnguris perasaan korg ka..tercalar ka ngn kata2 yg ditaip oleh aku...maafkan aku okey??
sesungguhnya yang baik itu dr Allah...dan yg buruk tu dari aku sendiri...

ikhlas dari aku si pesalah yg mngkin kadangkala lantang dalam mnyuarakan pendapat aku...sorry yer!!

ni muka dua2 mak and anak yg da belengas.
ketiak pun da semcam...tp masih bertahan di sebalik wajah yg ditepek2 persis barbie doll(phuihhhh)

to encik somi.....
sorry ya byk sgt org yg mnggores perasaan hg...ckp muka Adriana sbjik mcm muka ai kan....muahaha....mama ok jer....
papa dia xdpt terima kenyataan...
but for sure...masa Adriana fresh from oven sbijim mcm papa dia kot....
hahaha....

xpa lah ikut ai kan b...xdpt bygkan klau dia besaq muka dia mcm u versi pompuan....euhhhhh....

ok lah....
gud nite....
happy Eid Mubarak
(kang ada kata aku nk jdi arab celup...ehhh biarlah...aku yg nak type kan---》dasar suka bergadoh ngn org...ok2...sorry yer!!!)


SHARE 0 comments

Add your comment

© ALIA FARHAN · THEME BY WATDESIGNEXPRESS