Food poisoning punya pasal

by Alia Farhan, 7:14 PM
Yeahh...
Sakit gila oi food poisoning. .
Dr mlm smlm mnyucuk2 perut ni...
Masa kt tmpt kerja lg da smcm...pastu sakit kepala..nyut2...
Then mlm tu smbil duk baring mnyusukan Adriana tu rsa berdenyut2 sgt kepala ni...nk muntah...nk muntah!! Tunggu la hudband blik dr beli mknan sbb mak jemah dah tak daya dah nk msak..melepet gitu ngm sakit kepala nya..lagik nak masak!!
Nasib la dlm brpa minit dgar pintu n grail amir bukak...cpt2 pnggil dia..sruh temankan Adriana since aku mmg nk trmuntah gila2...
Bila muntah tu legaaa....abeh sayoq kangkong yg lunch aku mkn pun kluaq blik..oh em gee...tak digest ok! Bygkan aku mkn kul 11.30 am kot...aku mntah 9 pm kot...fuhhh...patot la sakit kepala smcm....
Pastu bila da mntah scara automatik la perut kosong so bedal la apa yg amir beli..tp bedal skit je lah since seriau2 lagi takut mknan tak digest lgi..kang muntah pulak...
Tgk2 lpas mkn jer...sempat la basuh pinggan etc..terus p ker jamban sbb sakit perut..
Makan adegan cherry berry pulak berlarutan hingga ke pagi ni...
Reja mnum ayaq ja..
Nsib mmg stndby revive...so xdak la rsa dehydrated sgt...
Fuhhhh...baru 3rd january dah MC...apa nk buat..klau aku cherry berry n pengsan kat tmpt reja lg haru kan...

posted from Bloggeroid

SHARE 0 comments

Add your comment

© ALIA FARHAN · THEME BY WATDESIGNEXPRESS