adakah?

in , , , by Alia Farhan, 10:40 AM

Adakah aku terlalu obses utk removed kn kepala hitam n kepala putih itu?truth is...ya mmg aku bencikan mereka berdua...smpi kdg2 tgk kt muka org len pun aku rsa ehh mai sini...aku nk buang black head n white head kt muka hg....mcm celaka kan kalau berkata begitu...tpi truth is....how can one stand lookin at his or her face cover wif full of this tiny lil annoying things!
Damn i hate them so much...
I didnt born wif a flawless skin...i do nid to help my own skin to b flawless just not by doin make up...but also by doin dis...remember...make up only temporary can hide ur unflawless...ugly tiny lil white n black heads...bila da tak make up kat rumah...laki tgk pun xlalu...omaigod...muka bini aku...idung dia mcm buah stowberry....ada bintik2 itam....bukan yummy ok....tapi yucksss...kena bezakan di situ....huahua....ok lah gtg...dah lewat no...kena tdoq...nnt mata sembam...xcantek pulak...ya ya...mcm la aku ni lawa sgt kan...bleh blah kan...
Bai....

Published with Blogger-droid v2.0.6
SHARE 0 comments

Add your comment

© ALIA FARHAN · THEME BY WATDESIGNEXPRESS